Znak 3.běhu LDT Čeřín Logo tábora 2005
LETNÍ TÁBOR 2007

"Zaklínač"


Odrážka Úvodní stránka
Odrážka O táboru
Odrážka Přihláška
Odrážka Vedoucí
Odrážka Předchozí tábory
Odrážka o.s. Kolt
Odrážka Kontakt
Odrážka Mailni nám!!
Fotografie

Nikdo z rodičů ani samotných dětí netušil, co je tento rok čeká. Na začátku měsíce Srpna obdrželo na čtyřicet českých rodin tajemný dopis podepsaný G. z R. Tato zpráva upozorňovala rodiče na jejich dávný slib daný slavnému zaklínačskému mistrovi, jehož čas naplnění se právě dostavil. Rodiče se musí vzdát svých ratolestí a odevzdat je starobylému zaklínačskému řádu. Jedenáctého dne Osmého měsíce pak ze křižovatky obchodních cest u Černého Mostu vyrazila karavana mířící do zaklínačské školy Kaer Morhen v Jižních Čechách.
Hned po příjezdu byli mladí zaklínačští adepti rozděleni do čtyř klanů, které se pro ně po dobu výcviku staly jejich jedinou rodinou, oporou a záštitou v zaklínačské škole. Každý klan je zastupován jedním mistrem meče, učitelem zaklínačského umění boje a jednou čarodějkou, nositelkou tajemství pradávné magie.

Rozdělení klanů:
Klan Rysa: Mistr meče - P.O.D., Čarodějka - Mirell di Sfortza; Kačka Suchanová, Gabča Suchanová, Dan Páclík, Adam Razím, Martina Kmeťová, Janička Pokorná, Nicole Medele, Renata (?), Miky „Hasič“ Snížek, Honza Figa
Klan Vlka: Mistr meče - kníže Ignor, Čarodějka - Luluonora; Michal „Mišák“ Kunc, Roman „Sidy“ Sidor, Eliška Boukalová, Martina „Cagina“ Cagašová, Dan „Kubrt“ Kunc, Daneček „Danny, Frajer“ Jirásek, David Pešta, Julča Výtisková, Bára Peštová
Klan Orla: Mistr meče - Krista, Čarodějka - Míša; Tomáš „Komr“ Komrska, Milan Mazanec, Danka, Kuba Boukal, Anče Cajthamlová, Honza Měrka, Jan Jurkiv, Honza Měrka, Kačka(doufám) Polatová, (?) (?)
Klan Medvěda: Mistr meče - Lucka, Čarodějka - Kačka; David „Davídek Medvídek“ Páclík, Honza „Maník“ Štrasmajr, Kája Fráňová, Martin (?), Míša Červenková, Vašík „Master Yoda“ Červenka, Káká (?), (Nějaká Polatka ?)

Nové adepty čekal týden tvrdého tréninku. Místo ranní rozcvičky nebezpečná mordýrna, místo odpolední hry na mrkanou cvičení se zaklínačským mečem. Mladí studenti studovali starověké bestiáře a získávali všemožné poznatky o nestvůrách, které je mohou na jejich cestě zaklínačským řemeslem potkat. Vše bylo proloženo mnoha soutěžemi, kde měli skorozaklínači možnost nejen utužit své fyzické a rozumové dovednosti, ale hlavně získávali pro svůj klan kančí zuby- tradiční znak zaklínačské prestiže. Mimo to se na naší nástěnce denně objevovaly nejrůznější vyhlášky a inzeráty se složitými úkoly, jejichž plněním si klany mohly vydělat Zlaťáky, za které si pak mohly zakoupit nezbytné zaklínačské vybavení.
Po týdnu základního zaklínačského výcviku přišla událost, která měla konečně ukázat, kteří z nás jsou hodni vykonávání jednoho z nejnebezpečnějších řemesel vůbec – Zkouška Trav. Tajný a starobylý rituál, kdy je za pomoci různých bylin, lektvarů a zaklínadel dokončena mutace z člověka na zaklínače. Než bylo ale možno přistoupit k samotné Zkoušce, musely všechny klany splnit své vlastní, klanové, zkoušky. Toto se všem podařilo, a tak byli, po nezbytné fyzické přípravě, všichni členové klanů pomalováni ochrannými symboly, načež podstoupili řadu rituálů završených klanovou meditací v potním stanu a ledovou koupelí v Morhenské vaně. Tento rok, snad díky neobyčejně elitní skladbě studentstva, se nenašel nikdo, kdo by Zkoušku Trav nepřežil, tudíž mohly být všem novým „vědmákům“ předány jejich meteoritové meče a magické zaklínačské medailony.
Následující den už nic nebránilo tomu, aby všechny klany, rozdělené do úderných skupin, vyrazily na svůj první „Zaklínačský kšeft“. Podle v táboře vyvěšené mapy prozkoumali mladí zaklínači pečlivě okolí Kaer Morhen, přičemž cestou bojovali s mnohými nebezpečnými příšerami a potkali mnohá jiná nebezpečí. (Mezi jinými jmenujme arachné, bruxu, hejkala, druidy nebo nebezpečného renegáta.) Mladí bojovníci statečně využili dovednosti nabyté při šermířském tréninku a četbě bestiáře, díky čemuž se večer všichni vrátili do tábora, jen s nově nabytými (nebo ztracenými) kančími zuby a zlaťáky.
V podobném duchu se nesl celý druhý týden. klany plnily úkoly,studovaly, soutěžily mezi sebou, svičily se v boji s mečem, naučily se nová magická znamení (Yrden, Axie a Gwen), zkrátka všechno nevyhnutelně spělo k dovršení našeho pobytu v zaklínačské škole, kterým byl Velký Závěrečný Kšeft. Po náročném nočním úkolu, totiž uhlídat strigu, místní zakletou princeznu, po celou noc mimo tábor, se nedočkavé klany shromáždily na táborovém náměstí.
Podobně jako při posledním kšeftu se opět úderné skupinky (povětšinou dvojice) dle svého uvážení vybavily nezbytnými zaklínačskými pomůckami, svými medailony a meči, vydaly na dlouhou cestu. tentokrát již ale ne pouze po blízkém okolí, nýbrž po značně rozsáhlejším a nebezpečnějším okruhu. opět zde bylo nutné plně využít své znalosti a schopnosti, neboť tentokrát už se nejednalo o žádné šotky, pustošící venkovské sýpky, ale o smrtonosné nestvůry. Zaklínači se na své celodenní cestě museli vypořádat s upírem, vlkodlakem, Ghúlem, zlobrem, lesním elementálem, strigou, starou známou Bruxou či Arachné, na své cestě dokonce potkali i nesmrtelného Gmora. Epickým a rozhodujícím úkolem se ukázal být obchodník, vyžadující po vědmácích dračí vejce, která byla ukrytá v nedaleké jeskyni. Přes vidinu vysokého finančního zisku si většina zaklínačů neuvědomila, že drak je posvátným zaklínačským zvířetem, a následný bodový postih se jim stal mnohdy osudným.
Večer, po více či méně úspěšném návratu všech zaklínačů došlo ke konečnému sčítání bodů prestiže, načež bylo u závěrečného slavnostního ohně vyhlášeno celkové pořadí klanů. Další den si, tentokrát už bez napětí, klany užily na naší velké zaklínačské pouti plné her a soutěží, kde mohli směnit své zbylé zlaťáky za sladké odměny, či různé táborové rekvizity. Pak už nás čekala pouze závěrečná táborová diskotéka, ráno úklid tábora, a pak už jen odjezd do našich milovaných domovů. Tak, zase za rok.

Konečné pořadí:
1. Rysi
2. Vlci
3. Orli
4. Medvědi
 
Webmaster